trött efter veckan

God kväll.
Tagit en lugn kväll idag blandat med matte och tv. Hoppas att matteprovet imorgon går bra !
Imorgon blir nog bara fredagsmys tillsammans med mammsen, och sen på lördag åker jag nog hem till Gustav och sover där, hans farmor och farfar är på besök över helgen så får väl träffa dom oxå, nervöst ! :P Vi hade tänkt att han skulle ha sovit här imorgon med, men eftersom farmorn och farfarn kom så fick han inte. Annars har jag inte mer planer för helgen..

Lägger in lite bilder från sommaren.

puss §










1. Jag i sommaras på en sten
2. Jag&Karin på midsommar
3. Jag och kusinbarnet Stella (inte värdens finaste min på mej)
4. Stella
5. Systrarna Elin&Madde´s konfa
ingen av dom kommer bli glada av den bilden, kanske inte finaste minerna enligt dom, men dom sjöng och skrattade samtidigt x)
6. Jag på min konfa
7. Mitt skolfoto


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-09-29 @ 18:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0